Občas se setkáváme s klienty, kteří si neví rady se vztahy na pracovišti. Jsou to smutné příběhy a ve většině případů končí odchodem z práce. Podíváme se tomu na zoubek blíž: Toxické vztahy na pracovišti znamenají, že s námi někdo jedná tak, že je nám to nepříjemné. Povrchně, nadřazeně, direktivně či dotyčný s námi nemluví vůbec. Pokud pracujete v týmu, občas se najde někdo, kdo rád donáší šéfovi nebo vám po práci vypisuje pomlouvačné esemesky… Za komunikaci v týmu odpovídá šéf. A jak si to udělá, tak to má. Myšleno komunikaci. Dobrý šéf měří všem stejným metrem a přitom je natolik citlivý a vnímavý, že dokáže ke každému přistupovat individuálně. Dobrý šéf umí řešit konflikty a má vysokou míru komunikace. Dokáže naslouchat a vnímat potřeby svých podřízených, i neverbálně. Podílí se na pravidlech a dbá na jejich dodržování, sebe nevyjímaje. A mimochodem – s dobrým šéfem je i sranda. Proč píšu v úvodu o toxických vztazích a následně vychvaluji šéfy? Protože jen oni mají tu moc ovlivňovat atmosféru a vztahy na pracovišti. A pokud to neumí nebo nedělají – dá se to velmi dobře poznat. Na ukazateli FLUKTUACE. Něco vám to připomíná? Řešíte podobný problém? Rádi s vámi vaši situaci zkonzultujeme. A pomůžeme najít řešení…